anneeee ben bundan istiyom yaaaa


içimdeki lace up heels aşkı bambaşka. süper-sonik-ötesi-karizmatik bence. bana bundan alın lan. çok beğendimm.

Posted by Sally Zucco | tam da şu saatte: 05:47 | 0 yorum

Dünyanın bütün kalbi kırıkları: BİRLEŞİN!!




bright eyes dinliyorum mütemadiyen. sıcak sıcak içimi yakıyor. gerçek ve mecaz anlamda. bi hoş oluyorum. conor oberst'in sesiyle yani. acayip bi insan kendisi, bi ton grubu albümü falan var. benden sadece 10 yaş büyük. kendisine burdan sesleniyorum.
EVLEN BENLE CONOR!!

beraber çok yetenekli ufacık minicik bebekler yapabiliriz. bak sırf senin için çocuk bile yaparım diyorum o derece yani. süper bi baba olcağına inanıyorum. şarkılar falan yazarsın. acayip isimli çocuklarımız olur. bence süper olur yani. bi düşün diyorum. ben hep burlardayım. akşam gel takılalım.


Posted by Sally Zucco | tam da şu saatte: 04:50 | 0 yorum

‘Şey’

Soğuk bir sessizlik çöktü üzerimize
Öykümü bitiremedim
Anlatacak kadar çok şey
Var mıydı cidden
Neden titriyor sesin?
Kendinden emindi bir zamanlar oysa
Eskiden
Çok eskidendi
Kendinle savaşıp barışmak
Uzlaşmak
Şimdi dur ihtarına uymadığı için
Çekip vurma zamanı
Ve şafak vaktinde ateşle yıkanmak
Dünya ayrılırken zerrelerine
‘BAM!’

’19 olmuşum’

Posted by Sally Zucco | tam da şu saatte: 03:52 | 0 yorum