ay bana bakıyo gibi sanki

kafamı çarptım demin. valla bak. hem de böyle donk diye. hatta donk hafif kalır. böyle batıkent yöresinde ufak çaplı bi deprem yaratmış olabilirim. gülme kate gülme. çoğğayıpp.


dumbala dumbala dumbala laika.. bilen varsa aydınlatsın bizi. swing kız mıdır erkek mi? bence sanki erkek gibi ama gülşah der ki o kızdır.


bi de ben berbat haldeyken elinde sıcak çorbayla çıkageldiğin için şu an gözümde dünyanın en birinci insanısın tomurcuk.


diş hastanesinde sıramı kaçırdığım için 'zamane gençleri' ve onların sorumsuzluklarıyla ilgili oldukça nahoş görüşlerimi kulağıma sokmakta beis görmeyen pis yaşlı amca, şunu bil ki günümü mahvettiğin için seni asla affetmicem. eğer öbür dünyada görüşürsek var ya o döktüğüm gözyaşlarında boğacam seni. sanki sen hiç yirmilik diş çıkarmadın. pis.


bi de kitapkurdunun tuvaletine her gittiğimde;

para verdim

bişey aldım

sana baktım

sen bilmezsin

deyip durdum aynaya bakaraktan. evet ben öyle ayna bulduğumda ona bakarak şarkı söylerim. nedir yani?


gelicem diyip gelmeyen öner. sensin lan paçozun başkanı. bi daha gözüm görmesin seni. anlaştık mı?


son olarak söylemek istediğim:
all you need is love, all we need is love.

Posted by Sally Zucco | tam da şu saatte: 16:12 | 0 yorum

içi acır ki bazen bu kızın...



bana birşeyler oldu.
eskilerden biyerlerden bi şarkı çıkageldi.
bi sekans ardından.
çingene olcam ben dedim.
ol dediler.
olayım o zaman dedim.
tuttum upload yaptım özel.

en çingene eteğimi giydim.
uçlarını savura savura yürürken dinliyorum.
ay tchiki tchiki...
zingarine benmişim aslında.
aşk acısından kendimi atmışım yollara.
geziyorum öyle vatansız insanların arasında..

http://www.mediafire.com/download.php?nhmnzfndmiv

Posted by Sally Zucco | tam da şu saatte: 10:27 | 0 yorum